هواداران ترامپ در واشنگتن تظاهرات کردند

به گزارش مجله آزمون اول، هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا یک روز پیش از نشست کنگره برای تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری در واشنگتن تظاهرات کردند.

هواداران ترامپ در واشنگتن تظاهرات کردند

به گزارش روز سه شنبه روزنامه واشنگتن پست، یک روز پیش از نشست کنگره برای تایید پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هواداران ترامپ که حقیقت شکست وی را نپذیرفته اند بار دیگر در واشنگتن تظاهرات کردند.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، پایتخت آمریکا آماده اعتراض های خشونت آمیز بالقوه می گردد.

تمام بعداز ظهر سه شنبه به وقت محلی، تظاهر نمایندگان عمدتا بدون استفاده از ماسک در مرکز شهر واشنگتن تجمع کردند تا در ایستگاه آخر از ترامپ حمایت نمایند.

رئیس جمهوری فعلی آمریکا همچنان با طرح ادعاهای غلط به تعبیر رسانه های آمریکایی، معتقد است که انتخابات از او دزدیده شده است.

یکی از سازمان دهندگان تجمع حامیان ترامپ به تظاهر نمایندگان بدون توجه به شیوه نامه های بهداشتی کرونا پیشنهاد نموده افراد که اغلب ماسک هم بر صورت نداشتند، برای اتحاد بیشتر همدیگر را در آغوش بگیرند.

پلیس واشنگتن با نصب تابلوهایی در مرکز شهر، حمل هر نوع سلاح گرم در جریان تظاهرات را غیرقانونی خواند و رابرت کانته سرپرست پلیس واشنگتن نیز از مردم خواست در صورت مشاهده افراد مسلح، مقام های مسئول را آگاه نمایند.

حکم محدودیت حمل سلاح در این منطقه برای روزهای دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری صادر شده است.

این محدودیت در حالی اعمال می گردد که انریکه تاریو رهبر یک گروه راستگرای خشونت بار تحت عنوان پسران مغرور در واشنگتن باز داشت و به تخریب اموال عمومی در جریان اعتراض قبلی هواداران ترامپ و همچنین خلاف با سلاح گرم متهم شده است.

ترامپ بارها مردم را نسبت به شرکت در تظاهرات هفته جاری ترغیب نموده و تلویحا گفته که ممکن است شخصا در این تجمع اعتراضی شرکت کند.

این اعتراضات قرار است همزمان با جلسه رسمی رای گیری کنگره در روز چهارشنبه برای تائید آرای الکترال کالج انتخابات ریاست جمهوری و اعلام بایدن به عنوان پیروز نهایی این انتخابات ادامه داشته باشد. ، ایرنا

bestcanadatours.com: سفر کانادا، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20641

به "هواداران ترامپ در واشنگتن تظاهرات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران ترامپ در واشنگتن تظاهرات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید