رسول پناه: بالاترین قرارداد پرسپولیس 3 میلیارد و 700 میلیون تومان است ، تیم ما در آسیا آقایی می کند

به گزارش مجله آزمون اول، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: کار گل محمدی در پرسپولیس کارستان بود و توانست با استفاده از نفرات جدید بهترین نتایج را بگیرد.

رسول پناه: بالاترین قرارداد پرسپولیس 3 میلیارد و 700 میلیون تومان است ، تیم ما در آسیا آقایی می کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه با اشاره به موفقیت سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا باید از بازیکنان و یحیی گل محمدی تشکر کنم که توانستند با جانفشانی حماسه آفرینند و دل هواداران را شاد کنند. با این موفقیت پرسپولیس نشاط مضاعفی در جامعه شکل گرفت.

وی اضافه کرد: زمانی که صحبت جدایی چند بازیکن مطرح شد یحیی گل محمدی در همان مقطع بلافاصله درخواست جذب 7 بازیکن را کرد که توانستیم در مدت کوتاه این نفرات را جذب کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: سرمربی تیم شهامت داشت و از این هفت نفر 5 نفر را در ترکیب اصلی تیم در لیگ قهرمانان آسیا قرار داد. نکته دیگر عشق و علاقه این بازیکنان به پرسپولیس بود چرا که با وجود داشتن پیشنهاداتی با مبالغ بالاتر به پرسپولیس پیوستند. کار گل محمدی به نظر من کارستان بود.

بالاترین قرارداد پرسپولیس سه میلیارد و 700 میلیون تومان است

رسول پناه در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان با مبالغ زیادی به پرسپولیس پیوستند شرح داد: این گونه نیست چرا که قرارداد تمام بازیکنان ما به غیر از یک نفر زیر 3 میلیارد تومان است و تنها یک قرارداد سه میلیارد و 700 میلیون تومانی داریم. مدارک آن نیز موجود است که آنها را به مراجع نظارتی فرستادیم.

وی شرح داد: در همان مقطع انتقاداتی را بابت جذب عیسی آل کثیر و حامد لک مطرح و حرف و حدیث های زیادی نیز ایجاد شد اما این 2 بازیکن نشان دادند که از بهترین بازیکنان ما هستند.

رسول پناه گفت: باید از زحمات علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی علیپور هم تشکر کنم و امیدوارم که بتوانند کننده خوبی برای فوتبال ایران و پرسپولیس در خارج از کشور باشند.

وی در ادامه در خصوص عملکرد یحیی گل محمدی در پرسپولیس شرح داد: او از جنس پرسپولیس بود و توانست با نتایج خوب به افتخار باشگاه هم تبدیل شود. یحیی خودش را ثابت کرد و امیدوارم که همه دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس قهرمانی آسیا را به دست آورد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: جا دارد که از محرم نویدکیا سرمربی جدید سپاهان به خاطر پیام تبریکی که داد تشکر کنم. اما متاسفانه از هیچ جای دیگر پیام تبریک دریافت نکردیم.

اکنون بحث ملی در میان است

وی ادامه داد: همه پیروزی ها در لیگ قهرمانان با زحمات بازیکنان به دست آمد و هر مسابقه برای ما حکم یک فینال را داشت. الان دیگر بحث ملی در میان است. قبل از دیدار با السد به بازیکنان گفتم که آنها تیم متمولی هستند اما شما خدا را دارید و با توکل به خدا حتماً پیروز می شوید که این اتفاق هم رخ داد.

رسول پناه همچنین در خصوص مسئله ای که در سفرش به قطر رخ داد شرح داد: به علت اینکه به ما اعلام کردند که باید هفت روز در قرنطینه باشیم نتوانستم پیش از دیدار با الشارجه امارات خودم را به قطر برسانم اما پس از هماهنگی با دولت قطر در عرض 6 ساعت جواب تست کرونا آمد و بدین ترتیب توانستم در کنار سایر اعضای تیم باشم. پس از دیدار با السد هم به تهران بازگشتم تا کارها را اینجا پیگیری کنم.

وی در بخش دیگری در خصوص اینکه احتمال جدایی برخی بازیکنان وجود دارد خاطر نشان کرد: پرسپولیس در آسیا آقایی می کند و این طبیعی است که با توجه به عملکرد خوب بازیکنان و کادر فنی همه تیم ها خواهان جذب آنان باشد اما این نفرات به عشق هواداران و پرسپولیس در این تیم ماندند.

شجاع در پرسپولیس می ماند

رسول پناه در خصوص احتمال جدایی شجاع خلیل زاده هم گفت: این موضوع صحت ندارد و شجاع در پرسپولیس می ماند. به طور حتم پس از بازگشت تیم از قطر محبت همه نفرات را جبران خواهیم کرد. دوست داشتم که برای دیدار با النصر هم به قطر بروم و در کنار سایر اعضای تیم باشم و تا روز گذشته هم برای این سفر تلاش کردم اما این احتمال وجود داشت که 14 روز من را قرنطینه کنند و به همین خاطر به قطر نرفتم.

طلب برانکو را با فرمول خاصی پرداخت می کنیم

وی در رابطه با پرداخت مطالبات برانکو گفت: برانکو گردن تیم حق زیادی دارد، تلاش کردیم تا در دوره مدیریت خودمان طلب او را پرداخت کنیم. البته می توانستیم این موضوع را با تأخیر روبرو کنیم و راه حل قانونی هم برای آن داشتیم اما پرداخت طلب برانکو دغدغه ما و هواداران است و این طلب به گردن ما است.

وی گفت: در حال حاضر توانستیم از حدود 2 میلیون دلار جریمه حدود یک میلیون و 100 هزار دلار را پرداخت کنیم. با فرمول خاصی قصد داریم که طلب ها را پرداخت کنیم و اطلاع رسانی خواهیم کرد تا هواداران خبرهای خوشی بشنوند.

bestcanadatours.com: سفر کانادا، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16420

به "رسول پناه: بالاترین قرارداد پرسپولیس 3 میلیارد و 700 میلیون تومان است ، تیم ما در آسیا آقایی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: بالاترین قرارداد پرسپولیس 3 میلیارد و 700 میلیون تومان است ، تیم ما در آسیا آقایی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید