جاذبه های کانادا برای یک سفر خاطره انگیز

به گزارش مجله آزمون اول، کانادا با داشتن مناظر طبیعی زیبا، شهرهای مدرن، و جاذبه های فرهنگی و تاریخی فراوان، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان محسوب می شود. اگر شما قصد سفر به کانادا را دارید، حتما باید این مقاله را مطالعه کنید تا با محبوب ترین جاذبه های گردشگری و دیدنی های کانادا آشنا شوید.

جاذبه های کانادا برای یک سفر خاطره انگیز

با ما همراه باشید و درباره دیدنی های کانادا بیشتر بدانید.

جاذبه های طبیعی کانادا

کانادا دارای مناظر طبیعی بکر و زیبایی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. از کوه های راکی تا دریاچه ها و جنگل های انبوه، طبیعت کانادا یکی از بهترین دلایل برای بازدید از این کشور زیباست.

پارک ملی بانف

پارک ملی بانف در ایالت آلبرتا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در کانادا است. این پارک با داشتن کوه های مرتفع، دره های سرسبز، آبشارها و یخچال های طبیعی، یکی از زیباترین مناظر طبیعی کشور را داراست. شما می توانید در این پارک اقدام به کوهنوردی، دوچرخه سواری، قایقرانی، ماهیگیری و حیات وحش نگری کنید.

کوه های راکی

کوه های راکی یکی دیگر از شگفتی های طبیعی کانادا هستند که حتما باید دیده شوند. این رشته کوه عظیم از بریتیش کلمبیا تا آلبرتا ادامه دارد و دارای مناظر بکر و خیره کننده ای است. شما می توانید در کوه های راکی اقدام به کوهنوردی، اسکی، اسنوبورد و سایر فعالیت های طبیعت گردی کنید.

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا یکی از مشهورترین جاذبه های طبیعی در کانادا و دنیا است که در ایالت انتاریو واقع شده و هر ساله میلیون ها نفر از سراسر دنیا برای تماشای آن به این منطقه سفر می کنند. این آبشار با ارتفاع 50 متر زیباترین نمای خود را در شب با نورپردازی های رنگارنگ به نمایش می گذارد.

دریاچه لوئیز

دریاچه لوئیز در ایالت کبک یکی دیگر از زیباترین مقاصد طبیعت گردی در کانادا است. این دریاچه بزرگ با آب آبی روشن و کوه های احاطه کننده آن، منظره بسیار زیبایی دارد. شما می توانید در کنار این دریاچه به قایقرانی، ماهیگیری و شنا بپردازید.

شهرهای مهم کانادا

علاوه بر طبیعت بکر، کانادا دارای شهرهای مدرن و پرجنب و جوشی نیز هست که ارزش بازدید دارند. شهرهای کانادا هم از نظر معماری و هم جاذبه های گردشگری حرف زیادی برای گفتن دارند.

تورنتو

تورنتو مرکز ایالت انتاریو و بزرگترین شهر کانادا است. این شهر مدرن دارای آسمان خراش های متعدد، رستوران ها و کافه های فراوان، موزه های معروف و اماکن تفریحی بسیار است. برج CN تورنتو یکی از نمادهای این شهر محسوب می شود.

مونترال

مونترال مرکز ایالت کبک و دومین شهر بزرگ کانادا پس از تورنتو است. این شهر دارای معماری زیبای اروپایی است و به دلیل رستوران ها و کافه های فراوان، شهری بسیار پرجنب و جوش محسوب می شود.

ونکوور

ونکوور یکی از زیباترین شهرهای کانادا در ایالت بریتیش کلمبیا واقع شده و از طبیعت ساحلی زیبایی برخوردار است. این شهر مرکز فرهنگی و هنری کانادا به شمار می رود و دارای انواع موزه ها و گالری های هنری است.

کبک سیتی

کبک سیتی پایتخت ایالت کبک با بافت قدیمی و ساختمان های تاریخی خود یکی از جذاب ترین شهرهای کانادا به شمار می آید. این شهر تنها شهر قاره آمریکا است که دیوارهای دفاعی خود را حفظ کرده است.

اتاوا

اتاوا پایتخت کانادا است که در ایالت انتاریو واقع شده است. این شهر دارای بناها و موزه های متعددی است که تاریخ و دولت کانادا را به نمایش می گذارند. ساختمان پارلمان کانادا در اتاوا یکی از نمادهای ملی این کشور به شمار می آید.

جشنواره های کانادا

کانادا میزبان جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری متعددی در طول سال است که ارزش تجربه کردن دارند.

جشنواره بین المللی جاز مونترآل

جشنواره بین المللی جاز مونترآل که هر ساله در ماه ژوئن برگزار می شود، بزرگترین و معتبرترین جشنواره جاز در سراسر جهان است. طی این جشنواره، هنرمندان جاز از سراسر دنیا در سرتاسر شهر مونترال به اجرای برنامه می پردازند.

کارناوال زمستانی کبک

کارناوال زمستانی کبک که هر ساله از اواخر ژانویه تا اوایل فوریه برگزار می شود، بزرگترین جشنواره زمستانی در دنیا به شمار می آید. طی این جشنواره، مجسمه های یخی غول پیکر، نمایش های نور و صدا و برنامه های موسیقی زیادی برگزار می شود.

جشنواره بین المللی فیلم تورنتو

جشنواره بین المللی فیلم تورنتو که هر ساله در ماه سپتامبر برگزار می شود، یکی از معتبرترین جشنواره های فیلم در جهان است که طی آن فیلم های مستقل و پربازیگران سرشناس اکران می شوند.

کارناوال تابستانی کبک

کارناوال تابستانی کبک که از اوایل ژوئن تا اواخر آگوست برپاست، شامل انواع رژه ها، نمایش های خیابانی، کنسرت ها و رویدادهای فرهنگی است. اجراهای هنری در سرتاسر شهر کبک برگزار می شود.

جشنواره های موسیقی

کانادا میزبان چندین جشنواره مهم موسیقی است که علاقمندان موسیقی را از سراسر جهان به خود جلب می کنند. جشنواره هایی چون Osheaga ، NXNE ، Rifflandia ، Festival d’été de Québec ، و Folk on the Rocks از جمله مشهورترین آنها هستند که در شهرهای مونترال، تورنتو و کبک برگزار می شوند.

 

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

انتشار: 4 مهر 1402 بروزرسانی: 4 مهر 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15606

به "جاذبه های کانادا برای یک سفر خاطره انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های کانادا برای یک سفر خاطره انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید