آشنایی با جاذبه های رایگان در کانادا

به گزارش مجله آزمون اول، کانادا کشوری بزرگ و زیبا با طبیعتی بکر است. اگرچه بسیاری از جاذبه‌های گردشگری در این کشور هزینه‌بر هستند، اما خوشبختانه جاذبه‌های رایگان فراوانی نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. در این مقاله به معرفی چند جاذبه رایگان محبوب در سراسر کانادا می‌پردازیم تا سفری اقتصادی و به‌یادماندنی داشته باشید.

آشنایی با جاذبه های رایگان در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

موزه‌ها و نمایشگاه‌ها

  1. موزه‌های ملی

کانادا دارای چندین موزه ملی رایگان است که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. موزه‌های ملی تاریخ طبیعی، جنگ و تمدن در اوتاوا از جمله محبوب‌ترین‌ها هستند.

  1. نمایشگاه هنرهای معاصر

نمایشگاه هنرهای معاصر در ونکوور یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های هنر معاصر در آمریکای شمالی است که ورود به آن رایگان است.

  1. موزه هنر آسپن

این موزه در شهر آسپن کلرادو واقع شده و دارای مجموعه‌ای غنی از آثار هنری نقاشان بزرگی چون پیکاسو و رامبرانت است. ورود به این موزه نیز رایگان است.

پارک‌های ملی و طبیعت

  1. پارک ملی بانف

این پارک در ایالت آلبرتا واقع شده و دارای جاذبه‌های طبیعی زیبایی چون دره‌ها، رودخانه‌ها، آبشارها و کوه‌های زیبا است. ورود به پارک رایگان است.

  1. پارک ملی فوندلند در تورنتو

این پارک عظیم درون شهری در شمال شرقی تورنتو واقع شده و ورود به آن رایگان است. می‌توانید از طبیعت زیبا و مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری آن لذت ببرید.

  1. سواحل وانکوور

سواحل زیبای اقیانوس آرام در ونکوور از جاذبه‌های طبیعی رایگان این شهر محسوب می‌شوند. می‌توانید ضمن قدم زدن در کنار ساحل، از غروب آفتاب زیبای اقیانوس لذت ببرید.

بناها و معماری

  1. ساختمان پارلمان در اوتاوا

معماری زیبای ساختمان پارلمان و مجسمه‌ها و باغ‌های اطراف آن از جاذبه‌های رایگان پایتخت کاناداست. می‌توانید با ثبت‌نام قبلی، از داخل ساختمان نیز بازدید کنید.

  1. کاخ دادگستری در وینیپگ

این ساختمان تاریخی در مرکز شهر وینیپگ قرار دارد و معماری زیبایی دارد. علاوه بر بازدید از نمای بیرون، می‌توانید از موزه درون ساختمان نیز دیدن کنید.

  1. کلیسای نوتردام در مونترال

معماری گوتیک زیبای این کلیسای تاریخی در مرکز شهر مونترآل، از جاذبه‌های رایگان این شهر محسوب می‌شود. می‌توانید هم از بیرون و هم از داخل آن دیدن کنید.

رویدادها و جشنواره‌ها

  1. جشنواره فرهنگی کارایبانا در تورنتو

این جشنواره سالیانه در ماه ژوئن در تورنتو برگزار می‌شود و شامل رژه، غذاهای آمریکای لاتین و موسیقی است. ورود به این جشنواره رایگان است.

  1. جشنواره بین‌المللی جاز مونترال

طی دو هفته در ماه ژوئن، صدها کنسرت جاز رایگان در سراسر شهر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از این جشنواره بین‌المللی لذت ببرند.

  1. جشنواره نور در ونکوور

از اواسط ماه نوامبر تا اواخر ژانویه، نمایش‌های نور و صدای فوق‌العاده‌ای در سراسر شهر ونکوور برپا می‌شود. ورود به این جشنواره نیز رایگان است.

فعالیت‌های سرگرم‌کننده

  1. تماشای قایق‌ها در بندر ونکوور

می‌توانید ساعت‌ها با قدم زدن در اطراف بندر و تماشای قایق‌ها و فعالیت‌های آبی، اوقات خوشی را سپری کنید. منظره کوه‌های زیبای اطراف بندر نیز دیدنی است.

  1. تماشای آتش‌بازی در ونکوور

هر شب تابستان، نمایش آتش‌بازی در کنار آب در پارک انگلیش بی در ونکوور برگزار می‌شود که می‌توانید از آن لذت ببرید.

  1. قایق‌رانی در کانال ریدو در اوتاوا

اجاره قایق در این کانال زیبا که از وسط شهر عبور می‌کند، فعالیتی رایگان و سرگرم‌کننده برای یک روز آفتابی است.

پایان

همان‌طور که دیدید کانادا پر است از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی زیبا که می‌توان به طور رایگان از آن‌ها بازدید کرد. امیدواریم با خواندن این مقاله به گزینه‌های متنوعی برای سفری ارزان و به‌یادماندنی به کانادا دست پیدا کرده باشید. در سفرتان از طبیعت بکر، هنر و فرهنگ غنی این کشور لذت ببرید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

انتشار: 3 مهر 1402 بروزرسانی: 3 مهر 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4681

به "آشنایی با جاذبه های رایگان در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های رایگان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید