بازگشت یک آیفون قدیمی و فراموش شده به بازار ، عکس

به گزارش مجله آزمون اول، زومیت نوشت: اپل در اقدامی غیرمنتظره، فروش آیفون 12 مینی ریفربیشد را ازطریق فروشگاه رسمی اش آغاز کرد.

بازگشت یک آیفون قدیمی و فراموش شده به بازار ، عکس

اپل پس از رونمایی گوشی های سری آیفون 14 در سال 2022، فروش آیفون 12 مینی را متوقف کرد؛ با این حال مدل ریفربیشد گوشی کوچک اپل تا ماه ها ازطریق وب سایت رسمی این شرکت قابل تهیه بود. در آن موقع خرید گوشی آیفون 12 مینی ریفربیشد تنها در کانفیگ مجهزبه 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی امکان پذیر بود.

  • هواپیمای عجیبی که هرگز طعم پرواز را نچشید/ عکس

  • کشف شگفت انگیز 8 ابَرزمین به وسیله شکارچی تیزبین ناسا

  • رونمایی از ماشین ملی ترکیه در یک نمایشگاه خاص/ عکس

  • کشف غافلگیرکننده یک ویژگی ناشناخته نور

اکنون بیش از یک سال بعد، مدل ریفربیشد آیفون 12 مینی بار دیگر در فروشگاه رسمی اپل لیست شده است. این بار آیفون 12 مینی 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. نکته جالب تر این است که قیمت گوشی آیفون 12 مینی 256 گیگابایتی ریفربیشد از مدل 128 گیگابایتی کمتر است (529 دلار دربرابر 579 دلار).

فراوری آیفون 13 مینی پس از رونمایی آیفون 15 متوقف شد تا تمام گوشی های سری مینی از فروشگاه رسمی اپل حذف شوند؛ با این اوصاف بازگشت آیفون 12 مینی به فروشگاه اپل اتفاقی قابل توجه است. در لحظه نوشته شدن این مقاله، آیفون 12 مینی تنها مدل از گوشی های مینی است که به صورت رسمی به وسیله اپل فروخته می گردد.

اپل نخستین بار مدل مینی را در قالب خانواده آیفون 12 رونمایی کرد. در آن موقع تعداد زیادی از هواداران اپل ابراز خوشنودی کردند، اما آمار نشان می داد که فروش آیفون مینی چندان زیاد نیست. اپل یک سال دیگر به آیفون مینی فرصت داد، اما آیفون 13 مینی هم به فروش چشمگیر دست پیدا نکرد. در نهایت گوشی های سری مینی جای خودشان را به آیفون پلاس دادند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 آبان 1402 بروزرسانی: 19 آبان 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 42891

به "بازگشت یک آیفون قدیمی و فراموش شده به بازار ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت یک آیفون قدیمی و فراموش شده به بازار ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید