استقلال رکورد بلاتکلیفی را شکست، 24 روز بدون کادر فنی

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، شاید روزی که استراماچونی پیش از بازی تیمش مقابل پیکان حاضر به تمرین دادن آبی پوشان نشد و با پیراهن شخصی در تمرین حضور پیدا کرد، کمتر کسی فکرش را می کرد که کار او با استقلال به جاهای باریک بکشد و حضورش روی نیمکت این تیم تبدیل به معضلی به این بزرگی برای ورزش ایران گردد.

استقلال رکورد بلاتکلیفی را شکست، 24 روز بدون کادر فنی

استراماچونی که هنوز روی کاغذ سرمربی آبی پوشان محسوب می گردد، صبح روز 18 آذر و در حالی که بعد از ظهر همان روز تیمش در لیگ برتر با پیکان بازی داشت تهران را به مقصد رم ترک کرد و فرایند همه اتفاقات 24 روز گذشته، بلاتکلیفی در این باشگاه است.

24 روز از رفتن استراماچونی گذشته و مدیران مجموعه استقلال با همه تلاشی که کردند هنوز نتوانستند پاسخ قطعی او را برای بازگشت داشته باشند. هرچند بعضی منابع نزدیک به استقلال خبر از نهایی شدن توافق می دهند، اما قبل از اعلام رسمی خبر نمی توان به این برآورد ها استناد کرد.

استقلال بعد از خروج استراماچونی از تهران 3 بار در استادیوم آزادی به میدان رفت که حاصل آن یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست بود. آبی پوشان در این 3 بازی 5 امتیاز مهم مقابل پیکان و ماشین سازی از دست دادند تا فرصت حفظ صدرنشینی را از دست داده و پنج پله هم در جدول سقوط نمایند.

باشگاه استقلال در این مدت ناخواسته چند رکورد عجیب را جابجا کرد. آنها اولین تیم تاریخ لیگ برتر شدند در حالی که روی کاغذ سرمربی داشتند، 3 بازی بدون کادر فنی به میدان رفتند. استقلال اولین تیمی است که روزهای بلاتکلیفی نیمکتش در میانه فصل از 24 روز تجاوز کرد و همچنین آنها می توانند اولین تیمی باشند که بیشترین تعطیلی نیم فصل را با بیشتر از دو هفته تعطیلی دارند.

همه این اتفاقات ناخوشایند در حالی برای آبی پوشان روی می دهد که این تیم در آستانه حضور در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا و نیم فصل دوم لیگ برتر واقع شده است و به جای آن که نقاط ضعفش با جذب بازیکنان مورد احتیاج ترمیم گردد، وقت با ارزشی را از کف می دهد. وقتی که شاید به قیمت ناکامی های بزرگی در این فصل تمام گردد.

bestcanadatours.com: سفر کانادا، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5167

به "استقلال رکورد بلاتکلیفی را شکست، 24 روز بدون کادر فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال رکورد بلاتکلیفی را شکست، 24 روز بدون کادر فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید